Home > F.A.Q.

1) Maakt i-POS.nl BV gebruik van Cookies ?

i-POS.nl BV maakt geen gebruik van Cookies voor het opslaan van surf gegevens, klantgegevens of dergelijke informatie. De essentiele cookies zoals de afhandeling van de de inhoud van de winkelwagen worden als sessies opgeslagen zolang de browser geopend is. Bij het sluiten van de Browser worden deze direct gewist. i-POS.nl BV slaat geen informatie van klanten dmv cookies op.

2) Ik krijg wel een totaalbedrag te zien maar geen bestelregels.

Waarschijnlijk heeft u de meldingen genegeerd of u heeft pop-up blokkering aanstaan zodat u geen pop-up meldingen krijgt. Controleer eerst of uw Pop-ups toestaat, zie bovenstaand probleem en sta pop-ups toe.

3) Als ik een bestelling doe en ik verander het aantal of de betaalmethode, dan wordt de prijs niet goed herberekend.

Druk altijd op berekenen!

4) Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?

Zodra u een bestelling plaatst worden uw gegevens opgenomen in onze klanten database en wordt er een e-mail verzonden naar info@i-pos.nl. Tevens ziet u een bevestiging op uw scherm dat de bestelling geplaatst is. Uw bestelling wordt per mail bevestigd zodat u weet dat de order door ons is ontvangen. Dus vul altijd een goed e-mail adres in!

5) Ik wacht nu al meer dan een week en heb nog niets ontvangen?

Bestellingen worden indien op voorraad de volgende werkdag geleverd. Indien de vervoerder bij u aan de deur is geweest en er is niemand aanwezig, wordt er een briefje bij u in de bus gedaan waar een telefoonnummer op staat zodat u een afspraak kunt maken voor een volgende aanbieding van het pakket. Indien u twijfelt of de vervoerder aan de deur is geweest, of dat u een briefje in de bus heeft gehad, neem dan even telefonisch contact met ons op. U wordt via een e-mail op de hoogte gehouden van de te verwachte afleverdatum en u ontvangt een e-mail als de track&trace code van de vervoerder bekend is.

6) Onze zaak is niet altijd open, of wij zijn niet altijd te bereiken!

Indien u speciale openingstijden heeft of niet altijd aanwezig bent kunt u uw bestelling het beste naar uw huisadres laten versturen.

7) Waar moet ik op letten als de vervoerder aan de deur staat?

i>Heel belangrijk is de ontvangstcontrole. Let er op of de dozen zichtbaar beschadigd zijn. In dergelijke gevallen is het van belang dat u de vervoerder hierop wijst en afspreekt hoe te handelen, of het beschadigde pakket te weigeren. Controleer of een doos geopend is geweest. Bij een verdenking dit direct aan de vervoerder doorgeven. Bovengenoemde zaken zijn van belang omdat bij onjuist handelen de vervoerder de verantwoording van de gang van zaken afwijst en er geen sprake is van een schade binnen de verzekering.

8) Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?

Normaal gesproken worden de door u bestelde producten de volgende werkdag geleverd. Indien u voor "handmatig overmaken" heeft gekozen worden de artikelen verzonden zodra de betaling op onze rekening is bijgeschreven. Indien de bestelde artikelen de volgende werkdag nog niet geleverd zijn neem dan even contact met ons op dan kunnen wij de levertijd doorgeven indien de artikelen niet op voorraad zijn.

9) Hoe zit het met de garantie van de gekochte artikelen?

Op alle geleverde artikelen geldt de fabrieksgarantie. De bijgeleverde faktuur geldt als garantiebewijs voor de op deze faktuur vermelde artikelen.

10) Kan ik een defect apparaat terugsturen ?

Nadat U een RMA aanvraag heeft gedaan en een RMA nummer van ons heeft ontvangen kunt u het defecte apparaat terugsturen. Wij zorgen dan voor een snelle afhandeling. De verzendkosten komen voor uw rekening. Te laag gefrankeerde zendingen worden door ons niet geaccepteerd. Let wel op onze RMA voorwaarden!

11) Kan ik een door mij verkeerd besteld artikel ruilen?

In eerste instantie leveren wij onder de Business to Business condities hetgeen betekent dat artikelen niet retour kunnen worden gezonden. U kunt het beste contact opnemen met onze RMA afdeling die kunnen bepalen of u het gekochte product retour kunt zenden. In geval van terugzend mogelijkheid moet dit binnen 5 werkdagen onbeschadigd en in originele onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Verpak het artikel altijd in een aparte doos! Beschadigde en of defecte artikelen en verpakkingen worden door ons niet geacepteerd! Zie onze Algemene Voorwaarden (PDF). Verder biedt i-POS.nl BV de mogelijkheid om van veel producten een demo unit aan te vragen. U kunt dan een weekje testen of het product voor u geschikt is.

12) Kunnen wij de bij u gekochte apparaten ook door u laten installeren ?

Ja, wij bieden de mogelijkheid voor installatie op locatie. Voor pasjesprinters bevelen wij dit zelfs aan ! Informeer bij onze helpdesk voor de prijzen en mogelijkheden.

13) Wij hebben al een POS software pakket, welke apparaten moet ik dan kopen ?

Als u een softwarepakket heeft is het altijd verstandig te informeren bij uw software leverancier welke apparaten door het pakket worden ondersteund. Dit kan veel problemen voorkomen!

14) Ik krijg de bij u gekochte apparaten niet geinstalleerd in ons softwarepakket ?

Voor vragen over installatie in uw softwarepakket kunt u zich het beste richten naar uw softwareleverancier. Het is natuurlijk altijd verstandig vooraf te informeren bij uw softwareleverancier welke apparaten door het pakket worden ondersteund.

15) Kunnen wij bij u op rekening kopen ?

Bij meerdere bestellingen kan i-POS.nl u accepteren als vaste klant waardoor op rekening kopen voor u mogelijk wordt gemaakt. Neem hiervoor contact met ons op. Zie ook onze klantenservice.

16) Wij zijn klant bij u maar kunnen niet (meer) inloggen.

U kunt contact met ons opnemen over uw inloggegevens. Deze zijn strikt persoonlijk.

17) Als ik als klant inlog kan ik niet op rekening bij u kopen ?

U kunt contact met ons opnemen over uw klantgegevens en waarom bij u op rekening kopen niet aan staat.

18) Wat is de garantietermijn op een Honeywell barcodescanner ?

De standaard garantie op Honeywell scanners is 2 jaar

19) Hoe kan ik zien of mijn printer serieel of parallel is?

U kunt vastellen welke aansluiting u heeft aan de hand van onderstaande plaatjes.

20) Betalingen vanuit het buitenland ?

Voor betalingen vanuit buitenland naar Nederland gebruikt u de IBAN en BIC kode. Deze staan vermeld op de email die u ontvangt. Klik hier voor meer informatie.

21) Wat is het verschil tussen een Full-color, 6 panel en Half-panel printlint voor Evolis cardprinters ?

Met een Full-color (5 panel) printlint 200 afdrukken (R3011) kunt u 200 pasjes enkelzijdig of 100 pasjes dubbelzijdig full-color beprinten. Met een 6 panel lint (alleen geschikt voor dubbelzijdige printers bv Dualys) kunt u aan één zijde full-color printen en aan de andere zijde alleen zwart (R3314). Met een Half-panel lint (R3013) kunt u 400 afdrukken maken aan één zijde voor de helft van het pasje full-color (pasfoto) en de andere helft zwart (tekst).

22) Kunnen wij een apparaat testen ?

Ja, i-POS.nl BV biedt de mogelijkheid om tegen een vergoeding van € 45.00 voor 1 week en € 15.00 verzendkosten (binnen Nederland) (ex. btw) een demo unit naar u op te sturen zodat u kunt testen of het apparaat voor uw toepassing geschikt is. U kunt het apparaat naar harte lust testen en na de testperiode weer retour zenden naar i-POS.nl BV.

23) Kunnen wij de aangekochte producten ook zelf installeren ?

In eerste instantie zeggen wij dat de klant de producten zelf kan installeren. Het zijn echter geen plug-and-play producten ! Dus enige (technische) kennis is noodzakelijk. Onze helpdesk (0900-2700017) kan u in veel gevallen helpen de installatie problemen op te lossen. Verder biedt i-POS.nl BV de mogelijkheid voor installatie op locatie. Wij adviseren om de card-printers door ons te laten installeren zodat u direct aan de slag kunt met het vervaardigen van kaartjes. Het installeren door i-POS.nl BV houdt niet alleen in het installeren van de printer maar alles wat met het afdrukken en een stukje ontwerpen erbij hoort. Dus snel aan de gang met het vervaardigen van badges. Onze helpdesk is van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur telefonisch bereikbaar (0900-2700017). Indien nodig bent u zelfs welkom op ons kantoor.

Telefonisch bestellen ? Bel: 0492-326201

De "Point Of Sale" online winkel met service en meer dan 20 jaar ervaring © i-POS.nl B.V.