Home > Orderstatus

Als u in het bezit bent van een ordernummer van i-POS.nl kunt u hier de status van deze order opvragen. De status bestaat uit een aantal stappen die aangeven wat er met uw bestelling aan de hand is.

De stappen zijn

Aanvraag
Betaal verificatie
Aangemaakt
In bestelling
Uitlevering
Gereed
Geannuleerd
Afgewezen

Aanvraag: In deze status hebben wij uw bestelling ontvangen.
Betaal verificatie: Wij zijn bezig met het verifieren van uw betaling of indien u gekozen heeft voor vooruitbetaling wordt uw bestelling pas uitgevoerd als de betaling werkelijk op een van onze bankrekeningen is bijgeschreven. Betalings overschrijvingsberichten hechten wij geen waarde aan!
Aangemaakt: U heeft aan de betalingsplicht voldaan en wij hebben uw bestelling aangemaakt.
In Bestelling: Uw bestelling hebben wij doorgestuurd naar ons centraal magazijn waar deze zal worden verwerkt.
Uitlevering: Uw bestelling is in uitlevering en zal binnen korte tijd worden uitgeleverd. U ontvangt een email met daarop de verzendgegevens zoals een t&t nummer.
Gereed: Uw bestelling is door i-POS.nl uitgeleverd. Het kan zijn dat er stagnatie optreedt bij de vervoerder.
Geannuleerd: Wij hebben uw bestelling, waarschijnlijk op uw verzoek, geannuleerd. U hoeft verder niets te doen. Indien u toch de goederen wilt ontvangen adviseren wij u om de bestelling opnieuw bij i-POS.nl te plaatsen.
Afgewezen: Wij hebben uw bestelling afgewezen. Deze wordt NIET meer in behandeling genomen. Afwijzing kan om diverse 'redenen' plaatsvinden.

De status van uw order wordt met een pijl weergegeven. PS, het kan even duren !

Ordenummer:


Telefonisch bestellen ? Bel: 0492-326201

De "Point Of Sale" online winkel met service en meer dan 20 jaar ervaring © i-POS.nl B.V.